BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

KONKURENCIJOS TARYBA: UAB „AKCIJA TAU“ SKLEISTOS REKLAMOS KLAIDINO VARTOTOJUS

2016 03 03

Šiandien Konkurencijos taryba (toliau – ir Taryba) nustatė, kad UAB „Akcija Tau“ savo interneto svetainėje www.akcijatau.lt skleidė reklaminius pasiūlymus, kurie klaidino vartotojus ir taip pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnį.

Konkurencijos taryba tyrimą pradėjo savo iniciatyva įtarusi, kad UAB „AkcijaTau“ interneto svetainėje prekių reklamose nurodyti kainų palyginimai galimai yra klaidinantys. Konkurencijos taryba nustatė, kad bendrovės reklaminiuose pasiūlymuose šalia plaukų džiovintuvo ir plaukų tiesinimo žnyplių pardavimo kainos nurodyta palyginamoji (nubraukta) kaina bei vartotojo gaunama nauda procentine išraiška neatitiko tikrovės. Tarybos vertinimu, bendrovės skleistose reklamose nuolaidos dydis minėtoms prekėms svyravo nuo 20 iki 29 procentų, tačiau UAB „Akcija Tau“ nesugebėjo pateikti įrodymų, kad nubraukta prekių kaina iš tiesų buvo anksčiau bendrovės taikyta kaina. Konkurencijos taryba už skleistą ir pirkėjus klaidinančią reklamą bendrovei skyrė 5400 eurų baudą. Skirdama bauda Taryba atsižvelgė į tai, jog bendrovė pripažino padariusi pažeidimą. Kitu atveju jai būtų buvusi paskirta didesnė bauda.

„Praėjusiais metais skyrėme ypatingą dėmesį reklamoms su nurodytomis palyginamosiomis kainomis, iš 43 atvejų 29 vertinome savo iniciatyva. Palyginamosios kainos gali būti naudingos, nes vartotojai gauna informaciją apie itin patrauklius pasiūlymus, tačiau labai svarbu, kad pasiūlymuose nurodoma nauda atitiktų tikrovę. Kaip rodo praktika, pardavėjai kartais reklamoje nurodo netikras nuolaidas, taip siekdami vartotojus paskatinti pirkti prekes. Todėl norime paraginti ir pirkėjus būti budresniais, bei kiekvieną kartą atidžiai išnagrinėti reklaminį pasiūlymą prieš įsigyjant prekę, –  sako Elonas Šatas, Konkurencijos tarybos pirmininko pavaduotojas.

Konkurencijos tarybos ekspertai 2015 m. išnagrinėjo 427 pranešimus dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams net 159 įspėjimus.

 

Atnaujinta: 2016 06 09