BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

KONKURENCIJOS TARYBOS POSĖDYJE

2004 12 30

DUOTAS LEIDIMAS VYKDYTI KONCENTRACIJĄ

Posėdyje priimtas nutarimas leisti „Rautakirja Oy„ vykdyti koncentraciją įsigyjant 51 proc. UAB „Impress Teva“ akcijų pagal pateiktą pranešimą. Konkurencijos taryba nustatė, kad dėl numatomos koncentracijos nebus sukurta ar sustiprinta dominuojanti padėtis ar itin apribota konkurencija atitinkamose rinkose.

UAB „Impress Teva“, kuri užsiima spaudinių platinimu, akcijų įsigysiančios Suomijos kompanijos „Rautakirja Oy“ ir su ja susijusių ūkio subjektų veiklos sritys yra kioskų ir knygynų veikla, laikraščių ir žurnalų platinimas, kavinių verslas ir prekyba maisto produktais ir kt. Tačiau šios veiklos „Rautakirja Oy“ Lietuvoje nevykdė. Su „Rautakirja Oy“ susiję ūkio subjektai Lietuvoje - UAB „Vingio kino centras“ ir UAB „V&K Holding“, kurių veikla apima kino filmų demonstravimą ir jų platinimą (nuomą ir pardavimą), reklamos paslaugas, baro paslaugas, patalpų nuomą.

2004 m. Konkurencijos taryba gavo 54 ūkio subjektų prašymus leisti vykdyti koncentraciją ir, išnagrinėjusi gautus koncentracijos pranešimus, priėmė 54 nutarimus. Du gruodžio mėnesį gautus ūkio subjektų prašymus Konkurencijos taryba svarstys jau 2005 metais. Kai kuriais atvejais duodant leidimus koncentracijai ūkio subjektams buvo nustatytos sąlygos ir įpareigojimai tam, kad būtų išvengta galimo dominuojančios padėties sukūrimo ar sustiprinimo atitinkamose rinkose. 2004 m. Konkurencijos tarybai daugiausia pranešimų dėl koncentracijos pateikė ūkio subjektai, veikiantys prekybos, maisto pramonės, telekomunikacijų ir energetikos sektoriuose.

PRADĖTAS TYRIMAS DĖL AKCIJOS „ERMITAŽAS“ REKLAMOS

Konkurencijos taryba priėmė nutarimą pradėti tyrimą dėl UAB „VP Market“ veiksmų reklamuojant akciją „Ermitažas“ atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams. Tyrimas pradėtas pagal vartotojo skundą ir esant įtarimų, kad reklamuojamos akcijos sąlygos gali klaidinti vartotojus.

UAB „VP Market“ 2004 m. gruodžio 10-31 dienomis organizuotos akcijos „Ermitažas“ reklamoje skelbiama, jog „…pirkite už 30 Lt MINIMA, MEDIA, MAXIMA, SAULUTĖ pateikite kasos kvitą su ne mažesne nei 30 Lt suma statybinių medžiagų ir namų dekoravimo centre „Ermitažas“ gaukite 15 procentų nuolaidą užuolaidoms, kilimams, baldams…“. Tokiu būdu vartotojai skatinami pirkti prekes UAB „VP Market“ prekybos įmonėse ir už tai jiems žadamos patrauklios nuolaidos reklaminiame lankstinuke nurodytoms prekėms. Tačiau vartotojams nėra pateikiama informacija, jog ši nuolaida suteikiama tik už vieną reklamoje nurodytą pirktą prekę. Tyrimas pradėtas siekiant įvertinti, ar dėl reklamoje praleistos vartotojams svarbios informacijos nėra pažeidžiami Reklamos įstatymo reikalavimai dėl klaidinančios reklamos.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 01 12