Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

 

 

Privatumo politika

PRADĖTI TYRIMAI DĖL GALIMAI KLAIDINANČIOS REKLAMOS

2004 09 23

Konkurencijos taryba posėdyje priėmė nutarimą pradėti tyrimą dėl AB „Lietuvos telekomas“ veiksmų reklamuojant tarptautinių pokalbių tarifus atitikimo Reklamos įstatymo 5 straipsnio (klaidinanti reklama) reikalavimams.

Tyrimas pradėtas pagal rugsėjo 2 d. gautą UAB „Tele 2“ prašymą. Pareiškėjos nuomone, televizijos kanalais transliuojamame AB „Lietuvos telekomas“ reklaminiame vaizdo klipe, kuriame reklamuojami tarptautinių pokalbių tarifai („skambučiai į 15 Europos šalių - tik 26 centai už minutę“), nėra nurodomos papildomos sąlygos. Vartotojai, norintys pasinaudoti siūlomais palankiais tarptautinių pokalbių tarifais, turi papildomai užsisakyti šio operatoriaus mokėjimo planą „Pasaulis“, už kurį reikia mokėti, bei sumokėti mėnesinį mokestį už kiekvieną pasirinktą šalių grupę. Pareiškėjos nuomone, ši AB „Lietuvos telekomas“ skleidžiama reklama gali būti klaidinanti.

2. Konkurencijos tarybos nutarimu pradėtas tyrimas dėl skelbtų teiginių, reklamuojant metodą antsvoriui numesti, atitikimo Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimams. Tyrimas pradėtas įvertinus kai kuriuos dienraštyje „Lietuvos rytas“ išspausdintame reklaminiame straipsnyje „Prancūzų mitybos specialistas atsitiktinai atskleidė paslaptį, kaip numesti 19 kilogramų per 4 savaites be dietos, pratimų ir vaistų“ paskelbtus teiginius, kurie gali turėti klaidinančios reklamos požymių.

Atstovė viešiesiems ryšiams